Reference

Omega software je do sada radila na mnogo zahtjevnih projekata i u javnom i u privatnom sektoru.
Grad Zagreb
od 2013.
Moj Zagreb: Sustav za prijavu komunalnih nepravilnosti u Gradu Zagrebu putem kojeg je do sada prikupljeno ukupno više od 35.000 prijava komunalnih nepravilnosti od strane građana i komunalnih redara.
Grad Zagreb
od 2011.
e-Redar: Web i mobilno rješenje za podršku poslovnim procesima u realizaciji gradskih projekata i djelovanju Odjela komunalnog redarstva kojim smo povezali više od 300 komunalnih redara i službenika.
Grad Zagreb
od 2015.
Centrix: Povezana evidencija i praćenje predmeta, pismena i arhiviranog gradiva unutar Grada Zagreba. U 2015 evidentirano je više od 1.500.000 pismena. 
Ministarstvo Kulture
od 2011.
On-line prijavnice: Web mjesto kao početna točka u procesu dodjele sredstava za financiranje javnih potreba u kulturi. Obuhvaća prijavu i obradu 16 različitih programa uz ubrzan postupak izrade izvještaja za 50%.
Hrvatska Turistička Zajednica
od 2014.
e-Visitor: Nacionalni sustav za prijavu i odjavu turista, 2 mjeseca od puštanja sustava u produkciju njime se koristi 70.000 registriranih iznajmljivača i ugostitelja za 500.000  prijavljenih turista.
HALMED
od 2014.
OLIMP: Informacijski sustav koji podržava 69 poslovnih procesa Odjela za sigurnu primjenu lijekova i medicinskih proizvoda.
HAKOM
od 2014.
data.gov.hr: Glavni portal za pristup informacijama javnog sektora u Republici Hrvatskoj koji zasad nudi 224 skupova objavljenih podataka.
HAKOM
od 2010.
e-Dozvole: Integracija i elektronička razmjena dokumenata i podataka među trima rješenjima unutar istog sustava čime je prosječno vrijeme izdavanja dozvola smanjeno s 25 na 10 dana.
MZOS
od 2005.
Centrix: cjelovita digitalizacija svih dokumenata i podrška u poslovnim procesima uredskog poslovanja sa oko 450 korisnika sustava.
GPZO
od 2014.
Moj račun: Web portal za korisnike komunalnih usluga koji pokriva proces predočenja očitanja mjernih uređaja, pregled obračuna i obavijesti o dospjeloj naplati kojim se danas služi 35.000 korisnika. 
HKZP
od 2004.
Imperios: ERP modul za planiranje i praćenje realizacije radnog vremena sukladno vrlo kompleksnom kolektivnom ugovoru za više od 700 djelatnika.
Zagrebački holding
od 2008.
Centrix: Jedinstveno rješenje za upravljanje dokumentacijom u 16 podružnica grupacije.
Zagrebački holding - Podružnica Čistoća
od 2004.
Billing izdavanje i naplata računa: Evidencija i praćenje realizacije usluga, fakturiranje, obračun kamata, analitika i izvještavanje kroz koju se prati više od 20.000 računa mjesečno.
Fero-term
od 2007.
Imperios: podrška procesima maloprodaje, veleprodaje, nabave i distribucije širokog prodajnog asortimana u prodajnim centrima na području cijele RH i centralnog logističkog skladišta s 50.000 artikala u 20 prodajnih centara.
M SAN grupa
od 2003.
Imperios: Poslovni sustav povezuje tvrtke unutar M SAN grupacije na području cijele regije u segmentu prodaje, nabave, financija i računovodstva 30 tvrtki u 6 država regije.
Amis
od 2013.
FIP (Fax over Internet Protocol): platforma za upravljanje faks komunikacijom putem koje je u 2 godine poslano više od 100.000 faks pošiljki uz 40% niže troškove u usporedbi s godinom prije implementacije.
Đuro Đaković
od 2014.
iLock: centralizirano upravljanje dozvolama ulaska u pojedine objekte koji zajedno broje preko 500 zaposlenika i ostalih korisnika sustava.
Đuro Đaković
Plinacro
od 2006.
Centrix: Centralizirano zaprimanje dokumentacije i praćenje rada kroz predmente, nadograđivano i prilagođavano kroz 10 uspješnih godina suradnje.