Dodatni materijali

Centrix

7 koraka do ureda bez papira

7 koraka do ureda bez papira

Sve je više tvrtki koje se odlučuju na poslovanje bez papira. U takvom poslovanju, korištenje papira se što je više moguće smanjuje te se koriste digitalni dokumenti i uređaji. Razlozi za prelazak na ured bez papira su mnogobrojni: sveprisutna digitalizacija, ušteda,...

5 prednosti digitalnog ureda

5 prednosti digitalnog ureda

Digitalni ured je poslovno okruženje u kojem su podaci digitalizirani, tj. čuvani u digitalnom obliku. Digitalni ured ne mora nužno biti ured bez papira: neki se dokumenti mogu i dalje čuvati u papirnatom obliku. No, digitalni ured je prvi korak prema stvaranju ureda...

Zašto je bitno centralizirati podatke?

Zašto je bitno centralizirati podatke?

Današnje organizacije rade s ogromnom količinom podataka kojom je ponekad teško upravljati. Dio problema svakako leži i u tome da se često zadaci i ovlasti organizacija šire, što sa sobom donosi dodatan posao i konfuziju. To se posebno odnosi na organizacije u kojima...

Projekt – implementacija Centrixa u Hrvatske Ceste

Projekt – implementacija Centrixa u Hrvatske Ceste

Rokovi? Ma za to Centrix brine! Upravljanje rokovima zahtjevan je i opsežan posao, ali srećom moguće ga je raditi pametnije. Centrix sustav u tome može uvelike pomoći. Upravljanje rokovima za većinu nas oduvijek je bila jedna od najvećih boljki. Rokovi su promjenjivi,...