Modul za praćenje projekata u građevinarstvu – Microsoft Dynamics

23 svibnja, 2021
Modul za praćenje projekata u građevinarstvu – Microsoft Dynamics

Microsoft Dynamics 365 Business Central sadrži više različitih standardnih modula za razne poslovne potrebe korisnika. Neke dodatne module razvijaju i Microsoft partneri kako bi korisnicima unaprijedili i olakšali rad u poslovnome sustavu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Svaka tvrtka može odabrati module koje joj je potrebno implementirati ovisno o vrsti poslovanja kojom se tvrtka bavi. Dok gotovo svaka tvrtka treba implementirati modul kao što je financije i računovodstvo, ne bavi se svaka tvrtka proizvodnjom ili pružanjem servisa. Kako bismo našim klijentima ponudili još raznovrsniju uslugu, i kako bismo pokrili specifične potrebe određenih klijenata, razvili smo novi modul u Business Central-u za praćenje projekata u građevinarstvu.

Izazovi i poteškoće sa kojima se susreću tvrtke koje se bave projektima u građevinarstvu

Sve tvrtke koje se bave provedbom projekata u građevinarstvu susreću se sa određenim izazovima i poteškoćama vezanim za praćenje projekata i pojedinačnih faza projekata. Većina građevinskih projekata ima neke značajke koje su zajedničke ili vrlo slične za sve projekte:

  • Izrada kalkulacije troškovnika i planiranje projekta
  • Praćenje realizacije na projektu po stavkama troškovnika
  • Praćenje dokumentacije na projektu
  • Analizu ostvarenih prihoda i troškova na projektu

Većina tvrtki u praksi navedene izazove pokušavaju riješiti koristeći (više ili manje uspješno) Excel i Word dokumente kako bi zadovoljili svoje potrebe vezano za praćenje projekata u građevinarstvu. No onda se susreću sa drugim problemima i izazovima, kao što su:

  • Nepovezanost i nestrukturiranost podataka koji se unose u dokumente
  • Dokumenti se spremaju lokalno kod djelatnika, te svi djelatnici nemaju pristup određenim dokumentima ili određena ovlaštenja za pristup dokumentima i podacima
  • Velika mogućnost pogreške djelatnika kod unosa podataka u dokumente
  • Nepovezanost procesa i nemogućnost izrade dokumentacije na jednom mjestu
  • Nemogućnost povezivanja sa skladišnim poslovanjem i praćenjem izdatnica po projektima
  • Nemogućnost transparentnog praćenja svih troškova i prihoda na jednome mjestu i jednoj aplikaciji

Rješenje za sveobuhvatno praćenje projekata

Praćenje projekata na gore navedeni način zajedničko je širokom rasponu djelatnosti: od projekata tvrtki koje pružaju inženjerske usluge, preko građevinskih projekata, do raznih razvojnih projekata u određenim tvrtkama. Kako bismo sve objedinili i pomogli korisnicima da prate svoje projekte, napravili smo sveobuhvatan modul za praćenje projekata u građevinarstvu na jednome mjestu, u poslovnome sustavu Microsoft Dynamics 365 Business Central. Navedeni modul pokriva sljedeće funkcionalnosti u praćenju projekata:

  • Priprema kalkulacije troškovnika za provedbu projekta, planiranje resursa (strojevi, vozila, djelatnici, materijal, kooperanti)
  • Izdavanje ponude prema potencijalnom klijentu
  • Otvaranje projekta u poslovnome sustavu MS Dynamics 365 Business Central te uvoz stavaka troškovnika iz Excel datoteke u poslovni sustav
  • Unos realizacije po stavkama troškovnika po odrađenom poslu
  • Generiranje građevinske knjige i ispis po realiziranim stavkama troškovnika u poslovnome sustavu
  • Generiranje građevinsnkih situacija (privremenih i okončanih) i ispis po realiziranim stavkama troškovnika u poslovnome sustavu
  • Generiranje izlaznih faktura prema klijentima po zaključenim građevinskim situacijama
  • Evidentiranje utrošenog rada djelatnika po projektima
  • Evidentiranje utrošenog materijala (izrada izdatnica i međuskladišnica po projektima) i ostalih troškova po projektima (rad kooperanata, troškovi putnih naloga, troškovi prijevoza, itd.)
  • Evidentiranje troškova mehanizacije po projektima (putni radni list vozila, radni list stroja)
  • Izrada plana realizacije po stavkama troškovnika, te usporedba plana i realizacije po stavkama troškovnika
  • Analiza uspješnosti projekta (usporedba troškova i prihoda po projektu)
Modul za praćenje projekata u građevinarstvu

Sve funkcionalosti modula za evidentiranje projekata u građevinarstvu su integrirane sa ostalim modulima (financije i računovodstvo, prodaja, nabava, skladišno poslovanje, itd.) u ERP rješenju Microsoft Dynamics 365 Business Central. Na taj način tvrtke mogu transparentno upravljati svojim projektima kroz jednu aplikaciju, te sve svoje podatke imati na jednome mjestu. Djelatnicima se može omogućiti unos i pristup točno do željenih dokumenata i podataka u poslovnome sustavu. I najbitnija stvar za tvrtke koje se bave projektima u građevinarstvu: na jednome mjestu možete pratiti sve troškove i prihode po projektu, te na osnovu toga donositi zaključke i prijedloge kod ugovaranja novih projekata.

Ako se bavite građevinarstvom, modul za praćenje projekata u građevinarstvu je neizostavan dio Business Centrala. Olakšat će vam posao i osigurati da imate uvijek ažurne podatke o projektu, kako biste mogli donositi informirane odluke. Ako vas zanima implementacija ovog modula, slobodno nas kontaktirajte.


O Omega Software

Omega Software je tvrtka koje se bavi razvojem i integracijom cjelovitih ICT rješenja i tehnologije. U okviru naših rješenja implementiramo i ERP (Enterprise resource planning) rješenje – Microsoft Dynamics 365 Business Central. Naša snaga počiva na preko 200 stručnjaka, poslovnih konzultanata i razvojnih inženjera koje zapošljavamo. Konstantno se educiramo i razvijamo te se ponosimo našim multidisciplinarnim znanjem. Svim našim partnerima pristupamo individualno, ovisno o izazovima i potrebama. Suradnjom s Omega Softwareom dobivate pouzdanog partnera na kojeg uvijek možete računati.
Pročitajte više o nama.