Zašto Dynamics

Prednosti Microsoft Dynamics 365 Business Centrala

Microsoft Dynamics 365 Business Central je implementiran u preko 130.000 tvrtki diljem svijeta.
Donosimo vam nekoliko razloga zašto biste se trebali priključiti toj uspješnoj skupini.
 

1. Integracija svih poslovnih informacija i procesa

Ukratko, integracija znači da se sve vaše poslovne informacije i procesi nalaze na jednom mjestu. Time otklanjate potrebu za mnoštvom aplikacija, programa i baza podataka koje ste trenutno primorani koristiti. Sustav vam omogućuje pregledavanje, planiranje i upravljanje svim poslovnim procesima iz jedne smislene i realne cjeline. Možete lako pratiti realizaciju poslovanja i koordinaciju različitih sektora. Također vam daje uvid u sve relevantne podatke i izvještaje. Prednost toga je i to što su svi odjeli tvrtke spojeni jednim integriranim i centraliziranim sustavom. Time smanjujete potrebu za kompliciranom administracijom. Također, izbjegavate situacije duplog unosa istih podataka. Podaci se unose samo jednom i vidljivi su svim korisnicima u poslovnome sustavu koji imaju dodijeljena prava uvida u navedene podatke. 
Vaši poslovni procesi postaju standardizirani, automatizirani i brži. Ne samo da ostvarujete učinkovitije i profitabilnije poslovanje, nego i veće zadovoljstvo zaposlenika. Elimiranjem nepotrebnih poslova, zaposlenici će odmah osjetiti pozitivnu promjenu u svojoj produktivnosti. Zahvaljujući radu vaših zaposlenika u Business Centralu, bit ćete u mogućnosti brzo i lako donositi poslovne odluke.


 
Funkcionalan je u svim poslovnim djelatnostima i procesima:
  • Financije i računovodstvo
  • Prodaja i marketing
  • Skladišno poslovanje
  • Proizvodnja
  • Servisi
  • Upravljanje projektima

 2. Zavidna fleksibilnost

Microsoft Dynamics 365 Business Central je funkcionalno ERP rješenje za sve poslovne djelatnosti i procese. Implementacijom sustav radi u skladu s vašim poslovnim okruženjem. Vjeran je alat koji se prilagođava vama i vašem rastu. Napravljen je na način da može promptno odgovoriti novim zahtjevima tržišta i promjenama vaših poslovnih potreba. Takva široka fleksibilnost omogućava lak odgovor svim zahtjevima i željama klijenata. Postavke poslovnog sustava se konfiguriraju tako da bi odgovarale vašem poslovanju. U mogućnosti smo stvoriti posebne uloge korisnika i definirati različite razine pristupa sustavu. Postoji i opcija izrade dodatnih funkcionalnosti po zahtjevima korisnika. Tako se poslovni sustav još bolje i bliže prilagođava vašim poslovnim procesima. Na taj način dodatno olakšavate i ubrzave rad vašim zaposlenicima. Iako Business Central sadrži u sebi mnoštvo funkcionalnosti i ugrađenih svjetskih praksi, implementacija je i dalje jednostavna i brza.
 

3. Siguran proizvod

Microsoft Dynamics 365 Business Central je sustav koji se godinama razvija i unaprjeđuje kako bi se osiguralo vrhunsko ERP rješenje. Korištenjem sustava uvodite najbolju svjetsku praksu u sve vaše poslovne procese. Na raspolaganju će vam stajati naši stručnjaci i konzultanti koji su potanko upoznati sa sustavom.  Jednostavan je i intuitivan za korištenje. Sučelje poslovnog sustava je pristupačno jer korisnike podsjeća na ostale Microsoft alate koje koriste u svome svakodnevnom radu stoga obuka korisnika za rad u njemu prolazi bolje nego kod nekih drugih poslovnih rješenja. Zbog brojnih funkcionalnosti koje pruža, fleksibilnosti i modernog dizajna, tvrtke ga mogu koristiti u gotovo svim poslovnim vertikalama. Sustav je neprestano dostupan te kompatibilan sa svim platformama (Apple, Android, Microsoft itd.). Možete mu pristupiti sa svih uređaja (računala, pametnih telefona, tableta, itd.) što vam omogućava neometano poslovanje bilo gdje i bilo kada. Implementacijom Business Centrala osiguravate si veliku prednost nad konkurentima koji još uvijek koriste zastarjela i neadekvatna ERP rješenja. Implementacijom svjetskog standardnog rješenja poput Microsoft Dynamics 365 Business Centrala povećati ćete efikasnost rada vaših zaposlenika i vrijednost vaše tvrtke na tržištu.

4. Lokaliziranost

Omega Software, kao Microsoft partner, proveo je lokalizaciju Business Centrala za Republiku Hrvatsku stoga je sustav posebno prilagođen našem tržištu i zakonodavstvu. Integriran je s e-bankovnim sustavima, kao i sa sustavima porezne uprave i drugim sustavima. Omogućava izradu svih izvještaja u skladu sa zakonski propisanim normama.  Preveden je i na mnogobrojne jezike. Ukoliko vaša tvrtka ima potrebu raditi na drugim jezicima, sustav predviđa tu mogućnost.
Poslovni sustav mogu koristiti sve male, srednje i velike tvrtke na području Republike Hrvatske. Do sada je Microsoft Dynamics Business Central uspješno implementiran u nekoliko hrvatskih tvrtki:
  • Benko Kotruljić d.o.o.
  • Kelteks d.o.o.
  • Zagrebšped d.o.o.
  • Županijske ceste Zagrebačke županije d.o.o.


5. Vrhunski partneri

Implementacijom Microsoft Dynamics 365 Business Centrala steći ćete najbolje moguće partnere.
Pročitajte zašto surađivati s Omega Softwareom.