Unaprijedite poslovanje

BGA

BGA je moderno razvijeno ERP rješenje za upravljanje poslovanjem malih, srednjih i velikih tvrtki proračunskih korisnika, te posebno prilagođeno zakonskim propisima Republike Hrvatske.

BGA donosi najbolje prakse u vaše poslovanje i kao vrlo fleksibilno poslovno rješenje moguće ga je lako prilagoditi korisničkim potrebama. BGA osigurava pristup aplikaciji korisnicima s bilo kojeg mjesta putem računala, tableta ili mobilnih telefona. Idealan je za korisnike koji žele vlastite visoko specijalizirane module, u potpunosti prema vlastitim potrebama nativno integrirane u svoje ERP rješenje.

Poslovna suradnja

Integrirano rješenje

BGA je integrirano poslovno rješenje koje podržava slijedeće module:

Financije i računovodstvo

BGA vam omogućuje da imate uvid u poslovanje u stvarnom vremenu. Na taj način možete steći veću kontrolu nad budžetima i novčanim tokovima te kreirati samostalno financijske analize nad podacima koji nastaju u poslovnome sustavu.

Prodaja

Ovaj modul omogućava skraćivanje protoka informacija od inicijalne ponude, izrade fakure do naplate povezivanjem prodaje i računovodstva. Povežite svoje prodajne i marketinške timove, te djelujte brzo na prodajne upite direktno iz Outlooka. Upravljanje s više adresa za dostavu artikala, naplatu i dostavu fakture kupcu sada je mnogo jednostavnije.

Nabava

BGA omogućava praćenje vaših dobavljača, te generiranje upita prema dobavljačima, izradu narudžbenica i praćenje naručenih i isporučenih dobara i usluga.

Skladišno poslovanje

BGA na jednom mjestu objedinjuje bitne organizacijske informacije, te automatizira ručne obrade, povezuje procese i tokove rada. Omogućava upravljanje zalihama i pruža menadžmentu jasne informacije na koji način mogu smanjiti nepotrebne zalihe na skladištima kako bi smanjili nepotrebne i dodatne troškove u operativnom poslovanju.

Putni nalozi

Posebno prilagođen modul za izradu i praćenje putnih naloga, unos svih vrsta troškova i izradu obračuna dnevnica i ukupnog obračuna putnog naloga.

Dodatni moduli

  • Likvidatura ulaznih računa
  • Platni promet
  • Evidencija imovine i sitnog inventara
  • Planiranje
  • Glavna Knjiga
  • Upravljanje ljudskim resursima
  • Evidencija radnog vremena
  • Zaštita na radu
  • Obračun plaća
  • Upravljanje imovinom
  • Kontroling
  • Izvještavanje
  • Ovrhe
  • Biling

Zašto Omega Software?

Omega Software svojim klijentima nudi cjelovita, stabilna i pouzdana poslovna informacijska rješenja. Praćenjem tehnoloških trendova i stalnim stručnim usavršavanjem, našim korisnicima omogućujemo transformaciju tehnoloških mogućnosti u poslovnu stvarnost. Isključivi fokus na razvoj i implementaciju poslovnih informacijskih sustava te strateška partnerstva sa drugim vodećim informatičkim tvrtkama, garancija su da Omega Software ima iskustva, znanja i snage za realizaciju i najzahtjevnijih projekata.