Često postavljana pitanja

FAQ

1. Što je Microsoft Dynamics 365 Business Central?

Microsoft Dynamics 365 Business Central je Microsoftovo ERP rješenje, nasljednik Dynamics NAV-a. Radi se o sustavu pomoću kojeg možete upravljati svim poslovnim procesima. S Dynamicsom 365 sve je na jednom mjestu: možete donositi bolje odluke za svoje poslovanje jer su vam dostupni svi relevantni podaci. Fleksibilan je i prilagođen hrvatskom tržištu i zakonima. Najbolja je investicija za vašu tvrtku.

2. Kome je Dynamics 365 namijenjen?

Dynamics 365 je namijenjen svakoj tvrtki koja želi unaprijediti svoje poslovanje. Nije bitno jeste li mali, srednji ili veliki poduzetnik, ovaj vrhunski ERP će vam olakšati poslovanje u svim pogledima.

3. Koje su osnovne karakteristike Dynamicsa 365?

Uz Dynamics 365 nema potrebe za raznim aplikacijama, jer sve što vam je potrebno za uspješno poslovanje imate na jednom mjestu. Vrlo je prilagodljiv i stvoren za sve vaše poslovne potrebe. Istovremeno, brzo se i lako implementira. Jednostavan je za korištenje pa je stoga lako obučiti radnike za njegovo korištenje. Siguran je, uvijek dostupan, na svim uređajima i platformama. Pročitajte više o ovoj temi.

4. Koliko košta implementacija Dynamicsa 365?

Implementacija Dynamicsa 365 je postupak koji se prilagođava svakoj tvrtki. Ovisno o veličini i vrsti vašeg poslovanja, postupak može trajati dulje ili kraće, biti više ili manje kompleksan, zahtijevati više ili manje resursa. Zbog toga je nemoguće dati jedinstvenu cijenu implementacije. Slobodno nas kontaktirajte za besplatnu procjenu implementacije Dynamicsa 365 u vašoj tvrtki.

5. Koje su faze implementacije Dynamicsa 365?

Dynamics 365 se implementira u šest faza. Tijekom prve se definira i dogovara projekt zajedno s klijentom. U drugoj se provodi detaljna analiza poslovnih procesa. U trećoj fazi se odlučuje kako implementirati klijentove procese u Dynamics 365. Četvrta faza obuhvaća programiranje i migriranja podataka. Zatim slijedi peta faza uvođenja i testiranja sustava kod klijenta. U završnoj, šestoj fazi, se rješavaju otvorena pitanja te se projekt završava.

6. Je li Dynamics 365 jednostavan za korištenje?

Velika prednost Dynamicsa 365 je što izgledom podsjeća na ostale Microsoft alate. Stoga je novim klijentima prepoznatljiviji nego druga ERP rješenja. Također, nakon instalacije Dynamicsa 365 provodi se i obuka budućih korisnika. Sama obuka prolazi brzo i jednostavno. Zbog svega navedenog, možete biti sigurni da implementacijom Dynamicsa 365 dobijate ERP rješenje koje će vaši zaposlenici voljeti koristiti.

7. Koliko traje implementacija Dynamicsa 365?

Implementacija Dynamicsa 365 nije jedinstvena za svaku tvrtku. Zbog toga je teško odrediti i trajanje implementacije koje bi vrijedilo općenito. Ono ovisi o veličini tvrtke, kompleksnosti poslovanja i dostupnosti ključnih korisnika od strane klijenta. Ipak, u mogućnosti smo dati vam procjenu trajanja na temelju iskustva s prethodnim tvrtkama. Kontaktirajte nas već danas.

8. Kako se integrira s Microsoft Office paketom?

Dynamics 365 i Microsoft Office 365 su idealan par: funkcionalnosti koje Dynamics 365 nudi moguće je proširiti na Office aplikacije. Kada u Outlooku zaprimite e-mail od klijenta ili dobavljača, iz Dynamicsa 365 možete pomoći sve informacije o navedenima. Ako integrirate Outlook i Dynamics 365, možete rješavati razne financijske zadatke izravno iz vašeg maila. Sve dokumente iz Dynamicsa 365 možete otvarati i izmjenjivati u Excelu i Wordu te nakon izmjene vratiti u Dynamics 365. Unutar Dynamicsa 365 možete postaviti SharePoint kako biste smanjili količinu podataka spremljenu u Dynamics 365 te kako biste mogli integrirati OneNote.

9. Postoje li različite licence?

Da.

Možete odabrati tri načina licenciranja:

  • trajna kupnja licenci
  • mjesečni najam licenci
  • mjesečni najam licenci s implementacijom u oblaku – Cloud Microsoft Azure.

10. Koja je prednost Dynamicsa 365 u odnosu na druga ERP rješenja?

S Dynamicsom 365 ćete odmah na početku dobiti realističnu procjenu vremena i troškova implementacije. Kod drugih, custom ERP rješenja cijena i trajanje se zbog neočekivanih problema mogu drastično mijenjati tijekom implementacije. Također, u Dynamicsu 365 će vam biti dostupna sva buduća ažuriranja te ćete imati pristup najboljoj podršci. Ako se odlučite za custom ERP, postoji rizik gubitka podrške u slučaju ako se vaš partner iz nekog razloga povuče sa tržišta. Pročitajte više o ovoj temi ovdje.

11. Koja područja poslovanja Dynamics 365 obuhvaća?

Dynamics 365 pokriva sve aspekte poslovanja te vam omogućava upravljanje svime s jednog mjesta. U početku možete odabrati samo module koji vam trebaju, a kasnije ako se ukaže potreba preuzeti dodatne.

Glavni dostupni moduli za Dynamics 365 su:

  1. Financije i računovodstvo
  2. Prodaja i marketing
  3. Nabava
  4. Skladišno poslovanje
  5. Proizvodnja
  6. Servisi
  7. Upravljanje projektima

Detaljnije o navedenim modulima možete pročitati ovdje.

12. Što je Sure Step metodologija?

Sure Step metodologija je metodologija kojom se implementira Dynamics 365. Radi se o skupini standardiziranih procesa tj. koraka koje pratimo za što uspješniju i bržu implementaciju Dynamicsa 365. Može se primijeniti na sve vrste projekata. Sa Sure Step metodologijom izbjegavamo probleme, kašnjenja i dodatne troškove tijekom implementacije.

Pročitajte više o toj temi ovdje.

13. Zašto odabrati Omega Software za implementaciju Dynamicsa 365?

Omega Software zapošljava preko 200 stručnjaka koji su vam svakodnevno na raspolaganju. Promoviramo konstantno obrazovanje i praćenje trendova. Imamo veliko iskustvo u implementaciji Dynamicsa 365, koju obavljamo prateći Sure Step Metodologiju. Svakom budućem i sadašnjem korisniku pristupamo individualno, u cilju unaprjeđenja njihovog poslovanja.

Više o nama možete pročitati ovdje.

Zašto odabrati Omega Software?

Vjeran partner

Omega Software će od samog početka biti vaš vjeran partner. Uvest ćemo vas u program, detaljno opisati Dynamics 365 te potrebne korake za implementaciju istog u vašoj tvrtki. Naši stručnjaci će vam uvijek biti na raspolaganju za sva pitanja.

Saznajte više o nama.

Profesionalnost

Pomoći ćemo vam u obuci korisnika kako bi cjelokupni proces uvođenja ovog ERP rješenja prošao glatko i u okviru dogovorenog roku. Profesionalnost Omega Software tima je garancija sigurne i uspješne implementacije Dynamics 365 rješenja.

Pregledajte naše certifikate, te reference i projekte.

Želite unaprijediti svoje poslovanje sigurnim i provjerenim rješenjem?

Pregledajte ostale značajke Microsoft Dynamics 365 Business Centrala: