Vrhunski ERP za vrhunsko poslovanje

Dynamics 365 Moduli

Dynamics 365 je najbolji partner u poslovanju kojeg možete imati.

Pokriva sve aspekte poslovanja, olakšava vam pristup ključnim informacijama i omogućava kompletan uvid u aktivnosti vaše tvrtke. Ovisno o vašim potrebama možete preuzeti samo one module koji vas zanimaju. Moći ćete donositi precizne odluke koje se temelje na činjenicama i realnim brojkama. Microsoft Dynamics 365 će se brzo i jednostavno implementirati u vašu tvrtku i potpuno promijeniti način na koji ste do sada radili.

U nastavku provjerite koji su glavni Dynamics 365 moduli i zašto su najbolji izbor za vaše poslovanje.

Poslovno rukovanje

Dynamics 365 moduli su:

Financije i računovodstvo

Microsoft Dynamics 365 je prvenstveno softver za financijsko upravljanje pa je stoga ovaj modul temelj ERP rješenja.

Uz modul Financije moći ćete donositi bolje odluke za vašu tvrtku. Preko povezanih izvješća, analitika i Microsoft Power BI platforme možete pristupiti svim potrebnim podacima iz raznih odjela (financije, prodaja, nabava i slično). Sve dostupne informacije možete podijeliti sa računovođom na potpuno siguran način.

Program vam nudi mogućnost poslovanja s više valuta, praćenja dugotrajne imovine, upravljanja bankovnim računima. Sve transakcije koje imaju financijski učinak se automatski unose u glavnu knjigu, npr. unos računa u knjigu izlaznih ili ulaznih računa. Možete upravljati računovodstvom više tvrtki te iskoristiti mogućnost predviđanja budućih novčanih tokova.

Ovim modulom ćete potpuno promijeniti svoje poslovanje – na bolje!

Prodaja i marketing

Povežite svoje odjele prodaje i marketinga kako biste skratili vrijeme između ponude i izvršene prodaje.

S Dynamics 365 možete odgovoriti na upite i slati ponude izravno iz Outlooka. Možete upravljati svakim klijentom zasebno: jednostavno unesite sve podatke (sustav upozorava u slučaju duplog unosa) i personalizirajte svoj pristup.

Spremite sve interakcije, primjerice ponude i sastanke, te zabilježite poslane i primljene mailove. Podijelite svoje klijente u kategorije kako biste mogli organizirati ciljane prodajne kampanje te, ako se radi o inozemnim klijentima, šaljite im dokumente na njihovom jeziku i u njihovoj valuti.

Sve navedeno će vam također uvelike olakšati praćenje pošiljaka, primjenu cijena i popusta, organiziranje slanja i povrata proizvoda.

Imajte sve pod kontrolom kako biste mogli donositi informirane odluke za bolje poslovanje.

Nabava

Modul Nabava vam omogućuje kompletno praćenje stanja zaliha.

Zahvaljujući ovom modulu, možete upravljati minimalnim i maksimalnim količinama zaliha te prebacivati zalihe tamo gdje vam je potrebno i predvidjeti trenutak u kojem će trebati popuniti zalihe. Moći ćete se voditi prijedlozima samog sustava i koristiti predviđanja prodaje kako biste automatski stvorili narudžbe.

Na jednom mjestu se nalaze svi dokumenti vezani za nabavu, od zahtjeva za nabavu sve do ulazne fakture. Svi su dokumenti međusobno povezani, tako da kada krenete ispunjavati jedan dokument, prethodni dokumenti su vam odmah dostupni.

Nabava dopušta spremanje potencijalnih dobavljača, kojima zatim šaljete upite, a njihove ponude možete pretvoriti u narudžbe.

Skladišno poslovanje

Uvedite savršeni red u svoja skladišta pomoću modula Skladišno poslovanje.

Optimizirajte prostor u skladištu unošenjem robe u Dynamics 365 na način koji odražava stvarno stanje skladišta. Tako će vam Dynamics 365 moći dati preporuku gdje pomaknuti robu kako biste dobili više prostora i ubrzali proceduru slanja pošiljaka. Podaci su vam uvijek dostupni u stvarnom vremenu što znači da u svakom trenutku znate gdje se svaki artikl nalazi.

Ovaj modul podržava i prijenosne terminale – spojite ih sa Dynamics 365 kako biste nakon skeniranja robe na njima vidjeli upute vezane za najbolje mjesto za skladištenje i druge korisne informacije.

Modul Skladišno poslovanje je najbolji način za ubrzavanje skladišnih poslova koji istovremeno osigurava točnost.

Proizvodnja

Ako se bavite proizvodnjom, susrećete se s mnogim izazovima. Kupci žele što više proizvoda u što manje vremena i za što manju cijenu. Inozemna konkurencija im lako to može pružati. A vi?

Na sreću, Dynamics 365 vam i u ovom slučaju može pomoći. Od planiranja do distribucije, modul Proizvodnja vam pruža sve potrebno za praćenje proizvodnje, neovisno o njenoj veličini i vrsti. Dopustite sustavu da automatski isplanira proizvodnju ili odradite to ručno. Napravite sastavnicu sa svim potrebnim dijelovima za proizvodnju gotovog proizvoda i koristite istu kako biste obnovili zalihe.

Ako radite po assemble-to-order sistemu, povežite se s narudžbama i provjerite što vam nedostaje u proizvodnji. Unesite strojeve u program kao radne jedinice, pratite kapacitet i spremajte informacije o proizvodnji (npr. vrijeme trajanja, postotak škarta, vrijeme pripreme strojeva). Pratite troškove proizvodnje u Dynamics 365 i ažurirajte iznose po potrebi kao da radite u Excel dokumentu. Budite stalno u toku uvidom u podatke koje vam Dynamics 365 pruža i rješavajte probleme prije nego što uzrokuju zastoj proizvodnje.

I najbitnije od svega – Dynamics 365 modul Proizvodnja možete implementirati bez ikakvih zastoja u procesu proizvodnje.

Servisi

Dynamics 365 vam u modulu Servisi daje kompletan uvid u servisne zadatke i količinu posla.

Tako možete jednostavno dodjeljivati posao radnicima, imajući u vidu njihovu dostupnost i stanje zaliha. Također dobivate i potpuni pregled stanja konkretnog servisa. Dynamics 365 omogućuje praćenje ugovora kako biste bili sigurni da vam ništa neće promaknuti: spremite podatke o ugovorima i odrađenim servisima, pratite garancije za rezervne dijelove, stvorite ponude za potpisivanje ugovora o servisiranju. Unesite podatke o odrađenim popravcima, uključujući iskorištene proizvode i cijenu rada. Dostavite klijentima zamjenske dijelove dok čekaju na popravak.

Postavite i pratite cijene servisiranja i stvorite grupe cijena prema željenim kriterijima: pravilna cijena će se automatski dodijeliti poslu koji odgovara unesenim kriterijima.

Upravljanje projektima

Vodite svoje projekte na najefikasniji i najjednostavniji način.

Uz Dynamics 365 sve što vam treba se nalazi u modulu Upravljanje projektima. Pratite resurse i troškove, a resurse podijelite na rad i opremu kako biste ih lakše dodjeljivali odabranom projektu u određenom vremenskom periodu. Stvorite plan u Dynamicsu 365 u kojem ćete stalno u vidu imati stanje budžeta i napredovanje samog projekta. Ako vaš projekt sadrži više zadataka, možete za svaki napraviti zasebni budžet. Pratite nastale troškove i izradite račune za iskorišteni materijal, utrošene sate i ostale naknade.

Zahvaljujući svim dostupnim informacijama, donosit ćete informirane odluke te uspješno dovršavati svoje projekte unutar zadanog roka.

Zašto odabrati Omega Software?

Vjeran partner

Omega Software će od samog početka biti vaš vjeran partner. Uvest ćemo vas u program, detaljno opisati Dynamics 365 te potrebne korake za implementaciju istog u vašoj tvrtki. Naši stručnjaci će vam uvijek biti na raspolaganju za sva pitanja.

Saznajte više o nama.

Profesionalnost

Pomoći ćemo vam u obuci korisnika kako bi cjelokupni proces uvođenja ovog ERP rješenja prošao glatko i u okviru dogovorenog roku. Profesionalnost Omega Software tima je garancija sigurne i uspješne implementacije Dynamics 365 rješenja.

Pregledajte naše certifikate, te reference i projekte.

Želite unaprijediti svoje poslovanje sigurnim i provjerenim rješenjem?

Pregledajte ostale značajke Microsoft Dynamics 365 Business Centrala: